tentang aku dz

tentang aku dz

Sunday, 7 August 2011

cinta tidak akan bertepuk sebelah tangan....

salam.... pernah dengar pepatah ."cinta tidak akan bertepuk sebelah tangan...."pernah kan???? ann ann ann... hehe... tulaaa kali ni DZ nk kogsi dgn korg berkaitan dengan pepetah kat atas ni....

kemon laaaa.. semua org pernah bercinta kot... xyahla nk tipu2 DZ ni.... dose ooooo......bulan pose ni... huhu... so korg mestila ade pgalaman sendiri mcm ne detik2 manis korg mula nk bercinta dgn org yg korg cintai kan... haaaaa.... tgh berangan la tu... syum sorg2.. pastikan korg wt smua tu kt dlm bilik eh.. klu kt luar kang ade org cap muke korg gile2 di bulan ramadan..hihihi....

DZ pun ade la peristiwa2 cintan mencintun ni.... memang ade sejarah ye yg sendiri.... ade yg manis ade yg tawar kelat.. semua ade la... sebenarye tu proses tuk kita menjadi lebih matang...

tp  sekarang pe yg DZ nk kongsikan mcm ne la cinta ni boleh berputik meletup berkembang eh??? haaaaa!!!!!! mcmne tu derrr???? ke tibe2 je korg tgh main2 dgn kucing korg tibe2 korg trus ade nk bercinta... xkan la plk kan korg bercinta dgn kucing korg... tu buang tebiat nme ye... hahahaha....
mesti la korg bercinta dgn same spesis korg yg  bergelar manusia kan... klu korg boy mestila dgn girl.. klu girl plk mestila dgn boy... xkan la plk boy dgn boy... pastu girl dgn girl... jgn di  buat oooo nabi x ngaku umat.DZ pun pantang...mau DZ sulur org tu sorg2...heheehe

dalam bercinta plk mestila ade yg mulakan dlu kan... yela... xkan la korg just pandang2 je dkt org yg korg minat.. pastu trus bercinta...wahhhh hebat tu kalu terjadi....klu ade meh bagi DZ ... nk blajar dgn korg...hahahaha..korg mesti la mtk no ke? ajak jmpe dlu ke? kenyit2 mate ke...dan mestila korg @ pasangan korg yg mula kan dlu kan... x kira la boy ke girl yg start...

dlm bab yg mcm ni memang best la plk nk cter ... mane x yerrr... korg bayangkan la korg menebalkan diri nk gorat org yg korg suke tu... yg laki x pe jgk... mcmne plk yg girl nk pikat boy ni... alahai tebal muke ooo klu kene reject.. nak2 satu skola or satu tmpat keje... mak aiii mau terjun lombong... hahahaa....

dlm hal ni... maka akan timbul pepatah yg DZ  utara kan td.. " cinta tidak akan bertepuk sebelah tangan..." haaaaa kau DZ dh lame meleweh2 panjang baru la masuk bab yg nk ki kate kan..sangat mensadis kan.... hihihi.... 

so ape yg nk disampai kan oleh DZ ni.... korg yg bercinta ni mestila ade hati dgn pasangan kita kan...  x akan jd sesebuah percintaan itu klu sorg je yg mencintai seseorg..mestilah kedua2 saling syg menyayangi..huhuhu... jiwang la plk ayat yerr.. 

tp tula biasa la bercinta ni.... klu pasangan kita kentut busuk pun ckp wangi.... klu janji nk beriya ... lautan api sgup ku renangi... lawan dgn naga pun sangup siap naga tu klu dpt nk wt bakar jadikan sateyyy... alahaiiiii indah yer bercinta time tu....

tp lps  3 0r 4 bulan... hemmm... hampehhhh... huhuhu.... kentut pun ckp busuk bau petai... suh berenag dh xnk dh... takut kene makan ikan jaws kate yerr... yg naga lagi laaa.. suh tepun ultramen je kt jepun tolong lawan..hahahhahaa......

biase yer dlm time2 macam ni laaa akan salah sorg je yg akan masih stil macam dlu... mempertahankan cinta dan janji2 yg pernah dilafazkan.... betul x???? alah korg jawab la sendiri korg ckp pun bkn ye DZ dgr pun hehe....

so kt sini jgn ade yer sifat mcm tu.... kt sini DZ  nk bawak kembali pepatah "cinta tidak akan bertepuk sebelah tangan...hehe... dh 2 kali ulang tayang je ni... klu ulang 3 kali mau boleh jadikan iklan kt tv....hahaha...

so korg hargai korg puyer percintaan ni... sok jgn dh ade yg mtk undur diri baru nk mengelabah... sbb manusia mne yg  boleh tahan klu di biarkan bersendirian.sebab manusia ni mmg diciptakan idup berpasangan......huhu 

SO pikiaq la sendiri... DZ ni pun dh byk sgt la meleweh2 panjang ni... so pe lg nk stop la... jmpe di lain waktu.. insyaallah tuan puan..... =)
 

1 comment: